مد و پوشاک

مد و پوشاک ایران و جهان

مد و پوشاک

مد و پوشاک ایران و جهان

استخراج الماس درون

 در وجود تک تک ما انسانها نیروها ، استعدادها و توانایی های شگفت انگیزی وجود دارد که اکثر ان ها پنهانی بوده و بسیاری از ما از وجود ان بی خبریم . این مهارت ها و قابلیت های خارق العاده زمانی خود را اشکار می کنند که ما تحت فشار قرار بگیریم . به عبارتی تنها در تنش و فشارهای سخت و دشوار است که زغال وجود ما الماس بیرون می دهد و از دل مشکلات و دشواری ها ریا، خلاقیت و ابتکار و نواوری رخ می نماید .
بسیاری از پزشکانی که در میدان های جنگ حضور داشتند و در دشوار ترین شرایط جراحی های سخت انجام دادند در حاضر جزو مجرب ترین و کار امد ترین پزشکان دنیا هستند  در وجود تک تک ما انسانها نیروها ، استعدادها و توانایی های شگفت انگیزی وجود دارد که اکثر ان ها پنهانی بوده و بسیاری از ما از وجود ان بی خبریم . این مهارت ها و قابلیت های خارق العاده زمانی خود را اشکار می کنند که ما تحت فشار قرار بگیریم . به عبارتی تنها در تنش و فشارهای سخت و دشوار است که زغال وجود ما الماس بیرون می دهد و از دل مشکلات و دشواری ها ریا، خلاقیت و ابتکار و نواوری رخ می نماید .

بسیاری از پزشکانی که در میدان های جنگ حضور داشتند و در دشوار ترین شرایط جراحی های سخت انجام دادند در حاضر جزو مجرب ترین و کار امد ترین پزشکان دنیا هستند . اکثر کسانی که با دستگاههای پیچیده و دشوار سروکار داشته اند بعد از باز نشستگی جزو مجرب ترین و کارامدترین پزشکان دنیا محسوب می شوند و به راحتی در هر جایی که اراده کنند می توانند مشغول به کار شوند . شاید بحران ها . دشواری ها و شرایط محدود کننده . زندگی را سخت جلوه دهد . اما در عوض باعث می شود فرد توانایی های مقابله ای و تحمل و استقامت بسیار بیشتری پیدا کند و بتواند در شرایط دشواز از بیشترین میزان استعدادها و توانایی های خود استفاده کند . یکی از بهترین شانس ها و محبت هایی که می تواند نصیب انسان شود . قرار گرفتن در شرایطی است که سخت و دشوار است اما انسان را از بین نمی برد . در تمام دوره های اموزشی و باشگاههای بدن سازی و کلاس های خلبانی و کلا مراکز اموزش کار با تجهیزات پیبچیده . تلا ش می شود که فرد را به صورت کنترل شده و گام به گام . در شرایط سخت و دشوار قرالر دهند تا بتوانند بدون اسب رساندن به فرد قابلیت ها ومهارتهای ذاتی او را بیشتر اشکار کنند . قرار گرفتن در شرایط پر استرس به صورت کنترل شده می تواند به تدریج استعدادها و قابلیت های ذاتی شاخص را بدون اسیب رساندن به ساختار بدنی و روانی و ذهنی فرد اشکار و تقویت کند . هرچه میزان تجربه های دشواری که فرد از سر می گذراند بیشتر باشد میزان تحمل جسمی و روانی و هیجانی برای ازمون های واقعی قابل تحمل تر می شود . همیشه از خود بپرسید . امروز زندگی برای شما چقدر راحت و بی چالش خواهد بود ؟


و سپس از خود سوال کنید که اگر به تدریج سختی و دشواری و پیچیدگی بیشتری به شرایط فعلی تان اضافه شود چه می کنید ؟


هرروز اندکی فشار وسخت گیری می تواند قدرت و فرگیری شما را بالا تر ببردر وتضمین کند .


فرد موفق هرگز از دشواری ها و سختی های زندگی ناراحت و روی گردان نیست . او خوب می داند که موفقیت واقعی درون همین سختی ها نهفته است چرا که هر چه شرایط رسیدن به چیزی دشوار تر باشد . رقیب برای کمتر و شرایط برای اشکار شدن استعدادهای درونی فرد مهیا تر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.